A piackutatás létfontosságú a sikeres üzleti stratégia szempontjából több okból is:
A piackutatással olyan értékes információkat szerezhetünk, amelyek segítenek megérteni a fogyasztói magatartást, a vásárlói szokásokat, igényeket és preferenciákat.
Ügyfélmegértés
Új piaci szokások felfedezése:
Kockázatcsökkentés
Célpiac megismerése
Stratégiaalkotás
Hatékony marketing
Bár az online piackutatás költségekkel jár, a hosszú távú haszna sokszorosan megtéríti ezeket a költségeket. Ezen felül az online piackutatás gyakran olcsóbb, mint a hagyományos piackutatási módszerek, és általában gyorsabb eredményeket ad.
A piaci trendek gyorsan változnak, különösen az online térben. Az online piackutatás segíthet időben felismerni ezeket a trendeket.
Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, tisztában kell lennie azzal, hogy kik a potenciális vásárlói. A piackutatás segíthet a célpiac azonosításában, ami lehetővé teszi, hogy a marketingstratégia sokkal precízebb és hatékonyabb legyen.
A kutatási eredmények alapján a vállalatok előre láthatják a piaci szokásokat és készülhetnek a jövőbeni lehetőségekre vagy kihívásokra. Ez a hosszú távú tervezésben kritikus szerepet játszik.
Nagyon könnyen előfordulhat, hogy a vállalkozás vezetői vagy a munkatársak elképzelései nem fedik a valóságot. A piackutatás objektívebb képet adhat a helyzetről.
Bármilyen döntéshozatali folyamat során kockázatokkal kell szembenéznünk. A piackutatás által gyűjtött adatok segíthetnek csökkenteni a bizonytalanságot, és jobb döntéseket hozhatunk.
Tervezz és gyarapodj
Online Piackutatás segítségével jobban tudsz tervezni, és felkészültebb tudsz lenni.
Spórolj
A piackutatás többet spórol neked mint azt gondolnád
Vállalkozásoknak
Vállalkozások többségének nincsen piackutatása, pedig nagyban hozzájárul a sikerekhez
Piaci szokások
Mivel a piaci szokások gyakran változnak, így nem szabad hátradőlni, és azt gondolni, hogy ismeri az ember a piacot.